جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

وزیر دفاع تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای دارای توان موشکی در جایگاهی مناسب، و بعد از آمریکا، روسیه و چین قرار دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت یکپارچگی گروه های مقاومت در برابر رژینیروهای آمریکایی را با پهپادها تحت نظر داریم/ مقاومت فلسطین از سوریه حمایت کندم صهیونیستی گفت، گروه های مقاومت فلسطین باید اتحاد خود را حفظ کرده و در کنار سوریه بأیستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

امیر پوردستان گفت:روز 31 فروردین جدیدترین سلاح نزاجا با نام «محرم» رونمایی می شود که یک سلاح 6 لول با نواحت تیر بالا و کالیبر 50 خواهد بود، این سلاح همچنین در رژه 29 فروردین نیز حضور دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: پروژه "پوش"، پروژه متحرک سازی لانچر موشک یا پرتاب کننده موشک برد متوسط است تا این لانچرها توسط هواپیماهای ضد سامانه‌های موشکی کشف نشوند و بتوانند همزمان در زمان بسیار کوتاهی هم شلیک کنند و هم تغییر مکان دهند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "ژئوپلتیک، انرژی و امنیت" را اضلاع جدید هندسه قدرت برشمرد و گفت: امروز جهان اسلام از تماشاگر میدان به بازیگر حادثه‌ساز تبدیل شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 1003
بازدید کل : 28157
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1